Koordynator ds. jakości i serwisu gwarancyjnego
Region: woj.mazowieckie: Warszawa, Mokotów
Główne zadania i obowiązki
- prowadzenie obsługi gwarancyjnej na zrealizowanych inwestycjach
- weryfikacja zgłoszeń i kontrola procesu realizacji
- kontrola jakości na realizowanych inwestycjach
- kontrolowanie przestrzegania terminów usuwania usterek
- nadzór nad procesem usuwania usterek
- sporządzanie kosztorysów i harmonogramów prac
- współpraca z inwestorami oraz wykonawcami
Nasze oczekiwania
- wykształcenie techniczne lub wyższe techniczne - kierunek budownictwo lub pokrewne
- doświadczenie w pracy na budowie przy realizacji obiektów wielkopowierzchniowych lub praca na stanowisku technicznym przy obsłudze tego typu obiektów
- umiejętność oceny przyczyny powstania usterki i znajomość metod pozwalających na jej likwidację
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej oraz szacowania kosztów usuwania usterek
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność kooperacji z ludźmi
- wysoki poziom komunikacji i zaangażowania w realizację powierzonych zadań
- wiedza techniczna z zakresu budownictwa
- dobra znajomość obsługi programu MS Office oraz podstawowa programu AutoCad
- prawo jazy kat. B z uwagi na gotowość do częstych podróży służbowych
To oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego i ciekawe wyzwania
- elastyczną formę zatrudnienia
- elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 7:00 a 9:00)
- pracę w ambitnej i rozwijającej się firmie
- atmosferę wsparcia i współpracy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne, pikniki firmowe
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport
Kliknij tutaj, aby zobaczyć pozostałe oferty pracy.